Peachgroup maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen.  Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

News
event Event
Deelname aan de SAP Utilities Conferentie

Ook dit jaar neemt PeachGroup weer deel aan de SAP Utilities Conferentie. Anders dan de voorgaande jaren is deze jaargang volledig digitaal en vindt plaats van 18 t/m 20 mei.

event Event
mobileX Field Service Management Suite 9.1 beschikbaar in februari
mobileX Field Service Management Suite 9.1 beschikbaar in februari
event Event
Optimaliseer service en onderhoud met predictive analytics
Door het gebruik van voorspellende analyses kunnen bedrijven vandaag de dag de toekomst van hun service en onderhoud optimaliseren en zo concurrentievoordelen voor zichzelf creëren
event Event
PeachGroup presenteert oplossingen mobileX op de Maintenance 2020

PeachGroup zal de oplossingen van mobileX presenteren op de maintenance vakbeurs in Gorinchem van 1 t/m 3 december. Het is de eerste keer dat we deelnemen aan deze vakbeurs voor industrieel onderhoud en asset management.

Bemas
event Event
PeachGroup nieuw lid van Bemas         

PeachGroup is toegetreden tot de Bemas organisatie. BEMAS helpt haar leden op weg naar een hogere Return on Assets door een beter beheer van machines, installaties en infrastructuren. Ze streven hierbij naar het verhogen van rendement, betrouwbaarheid en kwaliteit, en het verlagen van levensduurkosten, milieubelasting, energieverbruik en risico’s. Door mensen samen te brengen en kennis te delen rond onderhoud en asset management vormt BEMAS de brug naar een duurzame en competitieve industrie en economische welvaart in België.

event Event
Münchener Medizin Mechanik optimaliseert service processen met mobileX

Münchener Medizin Mechanik GmbH maakt deel uit van de MMM Groep en is een toonaangevende systeemleverancier op het gebied van sterilisatie- en desinfectiesystemen voor ziekenhuizen, wetenschappelijke instituten, laboratoria en de farmaceutische industrie. Het bedrijf is wereldwijd actief via verschillende dochterondernemingen. Een uitgebreide customer service zorgt voor snelle en effectieve oplossingen. 142 servicemonteurs zijn onderweg in Duitsland, Oostenrijk, België, Tsjechië en Zwitserland voor meer dan 1.100 klanten.

storingsmeldingen optimaliseren
event Event
Interview met CEO mobileX over de uitdagingen tijdens Corona.

PeachGroup is partner van mobileX voor de Nederlandse markt. In deze uitdagende tijden spreekt Hannes Heckner, oprichter en CEO van mobileX AG met Michael Braun van KVD over de effecten van de corona-pandemie op de technische service en het onderhoud van bedrijven. Het onderwerp is tevens hoe bedrijven op dit moment gebruik kunnen maken van field service management oplossingen om hun inzetplanning en orderverwerking van technici veilig en contactloos voort te zetten. Het interview is in het Duits. Mocht u meer willen weten over de oplossingen van mobileX neem dan contact met ons op.

Warehouse
event Event
PeachGroup hoofdsponsor NVSM congres 2020 (Update 15-5: verschoven 2021)

15-5-2020: Helaas is het congres verschoven naar 2021. Vanwege het Corona-virus was de originele datum niet mogelijk en naar het najaar verschuiven was gezien de uitdagingen waar bedrijven nu voorstaan ook een slechte optie. Vandaar de verschuiving naar 2021, uiteraard zijn wij er dan ook bij. Wij zullen u berichten zodra meer details duidelijke zijn.

event Event
SAP Ondersteuning ERP 6.0 verlengd
Ondersteuning SAP ERP verlengd.
event Event
AG Customer Service Meeting

Dinsdag 21 januari nemen we weer deel aan de AG(Arbeitsgruppe) Customer Service van de DSAG. Deze dag zullen we dan ook naar Walldorf afreizen.  We zullen samen met klanten en collegae de processen binnen customer service in kaart brengen die minimaal afgebeeld moeten worden binnen SAP HANA. Dit om zeker te stellen dat ook in de toekomst SAP aan de minimale vereisten voldoet om customer service klanten te bedienen. Heeft u nog suggesties of vereisten die we mee moeten nemen, neem dan gerust even contact met ons op.