PeachGroup zal de oplossingen van mobileX presenteren op de maintenance vakbeurs in Gorinchem van 1 t/m 3 december. Het is de eerste keer dat we deelnemen aan deze vakbeurs voor industrieel onderhoud en asset management.
PeachGroup is toegetreden tot de Bemas organisatie. BEMAS helpt haar leden op weg naar een hogere Return on Assets door een beter beheer van machines, installaties en infrastructuren. Ze streven hierbij naar het verhogen van rendement, betrouwbaarheid en kwaliteit, en het verlagen van levensduurkosten, milieubelasting, energieverbruik en risico’s. Door mensen samen te brengen en kennis te delen rond onderhoud en asset management vormt BEMAS de brug naar een duurzame en competitieve industrie en economische welvaart in België.
Münchener Medizin Mechanik GmbH maakt deel uit van de MMM Groep en is een toonaangevende systeemleverancier op het gebied van sterilisatie- en desinfectiesystemen voor ziekenhuizen, wetenschappelijke instituten, laboratoria en de farmaceutische industrie. Het bedrijf is wereldwijd actief via verschillende dochterondernemingen. Een uitgebreide customer service zorgt voor snelle en effectieve oplossingen. 142 servicemonteurs zijn onderweg in Duitsland, Oostenrijk, België, Tsjechië en Zwitserland voor meer dan 1.100 klanten.
PeachGroup is partner van mobileX voor de Nederlandse markt. In deze uitdagende tijden spreekt Hannes Heckner, oprichter en CEO van mobileX AG met Michael Braun van KVD over de effecten van de corona-pandemie op de technische service en het onderhoud van bedrijven. Het onderwerp is tevens hoe bedrijven op dit moment gebruik kunnen maken van field service management oplossingen om hun inzetplanning en orderverwerking van technici veilig en contactloos voort te zetten. Het interview is in het Duits. Mocht u meer willen weten over de oplossingen van mobileX neem dan contact met ons op.
15-5-2020: Helaas is het congres verschoven naar 2021. Vanwege het Corona-virus was de originele datum niet mogelijk en naar het najaar verschuiven was gezien de uitdagingen waar bedrijven nu voorstaan ook een slechte optie. Vandaar de verschuiving naar 2021, uiteraard zijn wij er dan ook bij. Wij zullen u berichten zodra meer details duidelijke zijn.
Dinsdag 21 januari nemen we weer deel aan de AG(Arbeitsgruppe) Customer Service van de DSAG. Deze dag zullen we dan ook naar Walldorf afreizen. We zullen samen met klanten en collegae de processen binnen customer service in kaart brengen die minimaal afgebeeld moeten worden binnen SAP HANA. Dit om zeker te stellen dat ook in de toekomst SAP aan de minimale vereisten voldoet om customer service klanten te bedienen. Heeft u nog suggesties of vereisten die we mee moeten nemen, neem dan gerust even contact met ons op.
Op 14 november vindt de 23e Service Logistics Summit plaats in Venlo. Ook dit jaar zal PeachGroup weer aanwezig zijn als lid. Onze senior consultant Henny Verhoeven zal ons vertegenwoordigen. Henny heeft als programma- en projectmanager zeer veel succesvolle service projecten begeleid binnen partijen zoals Hager en Philips. Hij zal mee discussieren over verschillende onderwerpen zoals de circulaire economie, het ontwikkelen van een digitaal platform dat onderdelen en producten in de keten kan traceren en analyseren met gebruik van Blockchain technologie en de inzet van de IOT toepassingen voor mobiele assets.