Peachgroup maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen.  Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Over ons

PeachGroup en haar werkwijze

Een ervaren team staat voor u klaar

PeachGroup bestaat uit specialisten in service- en onderhoudsprocessen met minimaal tien jaar ervaring in het vak. Binnen PeachGroup gaat het echter niet alleen om de juiste skills en ervaring, maar óók om de juiste persoonlijke match. Daardoor is een team ontstaan van specialisten die bij elkaar passen, op elkaar zijn ingespeeld en elkaar aanvullen. U profiteert daarvan doordat wij aan een half woord genoeg hebben.

Samen met u komen we tot de juiste oplossing

Tijdens het optimaliseren van de processen verdiepen we ons volledig in uw organisatie, gaan we mee de vloer op om erachter te komen waar echt behoefte aan is en zetten we iedere stap samen. Door met u in gesprek te gaan vindt PeachGroup de oplossing die het beste bij úw organisatie past. Communiceren in onduidelijke vaktaal? Dat is niet aan ons besteed. Wij leggen zaken op zo’n manier uit dat het voor iedereen begrijpelijk is.

Specialist in service- en onderhoudsprocessen

Wij maken organisaties toekomstbestendig door de kansen die innovaties bieden optimaal te benutten. Hoe wij dat doen? Met een agile aanpak nemen we de service- en onderhoudsprocessen onder handen en verbinden daarbij mens en proces met machine en software. Bij PeachGroup kunt u terecht voor het gehele traject: wij analyseren en optimaliseren de bedrijfsprocessen, implementeren software en ontwikkelen eigen IoT-oplossingen. Hierbij is het bedrijfsproces leidend. Het doel van IT is om dit proces te ondersteunen en optimaliseren. Dat is onze visie.

Agile werken voor het optimale resultaat

Agile werken biedt grip op het proces. Zo doorloopt PeachGroup elk proces door middel van kleine stappen die continu worden bewaakt. Hoe verloopt het tot nu toe? Wat kan er worden verbeterd? Deze kleine stappen geven de mogelijkheid om bij te sturen waar nodig. Hierdoor wordt snel tussentijds resultaat geboekt en kunnen vernieuwde inzichten direct worden verwerkt.

Lees meer
peachconnect-ladder
service- en onderhoudsprocessen

Het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen

Een oplossing die bij úw organisatie past

Grote consultancybureaus werken bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen vaak vanuit een template. PeachGroup niet. Het gaat ons erom een oplossing te vinden die het beste past bij úw organisatie, niet een ‘standaardoplossing’. Dankzij onze jarenlange ervaring in service- en onderhoudsprocessen weten wij precies het juiste advies te geven.

Analyseren op verschillende niveaus

PeachGroup focust in eerste instantie op uw bestaande bedrijfsprocessen. Hierbij bestuderen we zowel het grote geheel als de details. We bekijken hoe alle processen op elkaar van invloed zijn. Immers, een verandering in één proces brengt ook veranderingen in andere processen teweeg. Door deze aanpak zien we niets over het hoofd. Dankzij onze specifieke kennis en ervaring op het gebied van service- en onderhoudsprocessen, kunnen wij de juiste aanpak voor uw organisatie bepalen.

De mens als belangrijke factor

Bij de procesoptimalisatie houdt PeachGroup zich niet alleen bezig met het proces, maar vooral ook met de mens in dit geheel. Wij hechten namelijk veel belang aan change management, en de mens is hierin de belangrijkste factor. Immers, veranderingen hebben een grote impact op de organisatie en vergen veel aanpassing van de medewerkers. Daarom gaat PeachGroup mee de werkvloer op en vragen we de medewerkers waar zij tegenaan lopen en behoefte aan hebben. Dit resulteert in aanpassingen die het proces optimaliseren. Tevens creëren we hiermee draagvlak: iets wat erg belangrijk is. Aanpassingen met draagvlak hebben namelijk logischerwijs de meeste kans van slagen.

SAP software implementeren

Het implementeren van software

De juiste aanpak met onze softwarekennis

PeachGroup heeft een grondige kennis van service- en onderhoudsprocessen, IT-oplossingen en de factor ‘mens’ in dit geheel. Hierdoor zijn wij in staat de juiste software voor uw organisatie te adviseren en te implementeren. Ook hebben wij specialisten in huis die u kunnen helpen bij het inrichten en beheren van uw bestaande SAP-systeem.

De beste SAP-oplossing voor uw organisatie

Het is mogelijk optimalisatie te realiseren door middel van standaard SAP-oplossingen. Dit hoeft echter niet altijd het geval te zijn. Aangezien PeachGroup zich richt op de beste oplossing voor úw organisatie kan er ook voor een andere technologie worden gekozen, indien dat passender is.

service- en onderhoudsprocessen

Het ontwikkelen van IoT-oplossingen

Grote toegevoegde waarde voor het proces

Apparaten en machines worden steeds slimmer en gaan met elkaar communiceren. Door Internet of Things is er met de jaren steeds meer mogelijk. Waarom PeachGroup IoT-oplossingen ontwikkelt? Om met de data die hiermee kan worden verzameld uw service- en onderhoudsprocessen te optimaliseren. Storingen kunnen sneller worden vastgesteld en onderhoud effectiever gepland. Het resultaat: lagere kosten en/of hogere beschikbaarheden.

PeachConnect

Apparaten die hun eigen metingen doen en afwijkingen melden besparen veel tijd en geld. Met PeachConnect krijgt u direct een signaal wanneer er sprake is van een afwijkende waarde bij een van uw apparaten. Vaak nog voordat u het zelf heeft gemerkt. Met PeachConnect meten we namelijk continu de waardes van uw apparaten. De machines versturen uitgebreide sensordata, en aan de hand van deze verzamelde data stuurt PeachConnect vervolgens het onderhoudsproces in SAP aan via een standaard interface. Zo kunnen storingen gericht worden opgelost of zelfs worden voorkomen. Immers, er zullen op een gegeven moment patronen te herkennen zijn, zoals in de tijd die het duurt voordat een bepaald onderdeel weer moet worden vervangen. Als klant kunt u zelf kiezen van welke meldingen u op de hoogte wilt worden gesteld. De grenzen zijn hierbij eenvoudig in te stellen en zelf te beheren. Zo haalt u, op gemakkelijke wijze, data binnen die voor uw organisatie relevant is. PeachGroup helpt u daarnaast graag bij het analyseren van de verzamelde data om uw onderhoudsstrategie verder te verbeteren.

U heeft al een demo binnen twee dagen.  

Het laatste nieuws

Vijf uitdagingen waar klanten met SAP customer service momenteel mee te maken hebben Bedrijven op het gebied van customer service en SAP worden momenteel geconfronteerd…
Onze release management tak ERMplanner is trots als bronzen partner verbonden te zijn aan de Agile, DevOps, Testing and Low Code conferentie in Manchester op…