De zakelijke divisie van JACOBS DOUWE EGBERTS (JDE) levert, installeert en onderhoudt koffie oplossingen in verschillende marktsegmenten, zoals kantoren, zorginstellingen, hotels en bars.
Voor de zakelijke divisies in Tsjechië, Denemarken en Zweden was er nood aan snelle uitfasering van diverse gedateerde systemen door deze divisies naar een nieuwe geharmoniseerde oplossing te brengen met minimale implementatiekosten.
PeachGroup nam deze uitdaging aan en implementeerde succesvol een robuuste en transparante oplossing voor JDE gebaseerd op SAP CS en SAP SD. Hiermee werden de processen van equipment sales, delivery and installation, planned maintenance, service call logging, service work order management and billing, contract management, lease accounting en equipment returns afgedekt.
Andere oplossingen die werden geïmplementeerd omvatten onder andere variant configurator, volledige integratie met TomTom Webfleet en Adobe Interactive forms om de dagelijkse business te ondersteunen.
Binnen enkele maanden leverde PeachGroup een werkende prototype dankzij haar agile aanpak. Dit succes was mede te danken door de sterke betrokkenheid van key users en andere belanghebbenden.
PeachGroup zorgde voor het projectmanagement, training, kennistransfer na implementatie en leverde excellente documentatie.
Na twee jaar gebruik is de oplossing nog steeds zeer stabiel zonder grote aanpassingen.