Peachgroup maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen.  Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Münchener Medizin Mechanik

Münchener Medizin Mechanik optimaliseert service processen met mobileX

Münchener Medizin Mechanik GmbH maakt deel uit van de MMM Groep en is een toonaangevende systeemleverancier op het gebied van sterilisatie- en desinfectiesystemen voor ziekenhuizen, wetenschappelijke instituten, laboratoria en de farmaceutische industrie. Het bedrijf is wereldwijd actief via verschillende dochterondernemingen. Een uitgebreide customer service zorgt voor snelle en effectieve oplossingen. 142 servicemonteurs zijn onderweg in Duitsland, Oostenrijk, België, Tsjechië en Zwitserland voor meer dan 1.100 klanten.

Procesoptimalisatie in de customer service

 

In 2005 besloot MMM de orderverwerking van de servicetechnici te digitaliseren en zo het mobiele serviceproces te optimaliseren vanaf de inzet bij de klant tot en met de facturatie. Tot die tijd werkten de servicetechnici nog met papier- en doorslagformulieren. Twee collega’s op kantoor waren puur verantwoordelijk voor de nabewerking van de terugmeldingen en de handmatige overdracht naar het SAP-systeem voor de verdere verwerking.

Lees hier hoe de producten van onze partner mobileX hierbij hielpen.

Overige cases